woensdag 16 november 2011

Scrappen met vakantie foto's

Het is zo heerlijk om na 10 computerloze dagen met volop inspiratie weer aan de gang te gaan. Ik heb lay-outs gemaakt met spullen van Erica Zwart,verkrijgbaar hier:
  1. link naar M scraps
  2. link naar Digiscrap.nl
Template project 365 no3 templ 2 Tiebreak kit Advice wordart pack

En een layout voor Boris,die ik graag op canvas wil laten printen. Natuurlijk maak ik er ook nog een voor Brammie

Painted papers Above all is love stamps and frames On the edge 1 Glow Soccerseason : Papers and arrows,mask,frames

En Brammie is voor het eerst naar buiten geweest!

Template project 365 no3 templ 2 Tiebreak kit Advice wordart pack

Ik heb er nog meer gemaakt maar de spullen die in deze layouts zijn gebruikt komen vrijdag pas in de winkel. Ik post ze dus later!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten