dinsdag 13 maart 2012

Digiscrap event

Inmiddels is het Digiscrap event achter de rug,en kijk ik terug op een geweldig leuke dag! Het was fantastisch om de mensen te ontmoeten,die ik alleen kende van de gallerie en forums! Ook was het erg leuk om Erica te ontmoeten,leuk om te weten voor wie je je lay-outs maakt! Ik was zoals te verwachten savonds uitgeput en had een lichte Meniere aanval van het vele geluid en de drukte! Maar ik had het voor geen goud willen missen!!!

Erica heeft afgelopen vrijdag weer een nieuw product in de winkel gezet:

Ik heb er deze lay-out mee gemaakt!

Scribbles no2 For the love of scrapbooking Holly jolly Christmas pp Typically you mask Frames no1 Stiched frames Wordtabs Essential stiches When we where young frame Alles Erica Zwart Designz
  1. link naar M scraps
  2. link naar Digiscrap.nl

Bij jessica Sprague heb ik een layout gemaakt voor Carina Gardner. Zij heeft mooie tagmaskers nieuw in de winkel!

Carina Gardner Photomasks: Tag masks v 1 BIRDHOUSE - Buttons ESSENTIALS PLUS Paper Set 2 LivE Designs Swirdles Stamps & Brushes Splashes of paint brushes by Mo Gill sans ultra bold, CK alice hand, Chocolate box are the fonts

En voor de posterclass heb ik nog deze poster gemaakt:

Class materials Art in Draw Skiing child Snowflake shape from Photoshop




Geen opmerkingen:

Een reactie posten