vrijdag 18 mei 2012

Weer alles van de computer af!


Afgelopen weeekend was weer alles van de computer af vanwege het moederdag kado van mijn zoon. Ik kreeg van hem een SSD kaart, die het allemaal wat betreft prestaties nog meer zou verbeteren! Het installeren van de kaart en het terugzetten van de programma's gingen vlot! maar daarna begon het meeste werk weer! (voor de derde keer deze maand) Alles opnieuw terugzetten actions,fonts,presets,plugins etc!
Efin het is klaar en nou loopt ie helemaal als een zonnetje! Hij heet Fastmom! en fast dat ie is! Start heerlijk op en geen wachtijd meer bij opslaan e.d.

Deze week heb ik voor Nancie Rowe Janitz een LO gemaakt voor haar Certified organic brushes 3

Ze zijn hier verkrijgbaar
En deze LO heb ik ermee gemaakt!

Voor Erica Zwart heb ik voor haar Dotted Swirls no1: Hier verkrijgbaar

Deze LO gemaakt:

Er heeft ook een layout in de GSO fingerpointingblog gestaan! een LO over de overgang,waarin ik veel spullen van de voetbalkits van Erica gebruikt heb! Grappig he!

Hier staat ie als GSO vermeld:









Geen opmerkingen:

Een reactie posten