vrijdag 29 juni 2012

Nieuw in de winkels


Erica Zwart Designz en Angelle Design,hebben samen een prachtige kit gemaakt!
Going places! In deze 2 winkels verkrijgbaar!

  1. link naar M scraps
  2. link naar Digiscrap.nl



Ik heb er deze layouts mee gemaakt:



Het is een prachtige reiskit geworden,en zelf vind ik de alpha die erbij zit helemaal te gek!

Op Digiscrap.nl hebben MO&Mo Designs prachtige taped stampframes.


Hier in de winkel

En dit zijn mijn layouts met deze frames:



Verder zie ik in de galeries allemaal mooie artistieke layouts van foto's naar pentekening en aquarelschetsen.
Er zijn 2 goede tutorials te volgen over dit onderwerp. Scrappie Irene heeft er een op het Oscraps blog en Kate Pertiet heeft ook een tutorial op haar blog die de moeite waard is!
Ik heb zelf ook een poging gewaagd met de tutorial van Kate Pertiet:


Ik vind het erg mooi geworden!















Geen opmerkingen:

Een reactie posten