zondag 5 augustus 2012

Uitdagingen


Er zijn zoveel leuke uitdagingen op de scrapsites! ik krijg er enorm veel inspiratie van.
Eerst maar even naar de nieuwe producten in de winkels van de designers waar ik voor scrap!

Erica zwart heeft deze week On te edge 4 hier in de winkel! Ik kan je zeggen dat dit een geweldig product is! Net als de andere 3 overigens! ik gebruik ze zeer veel voor de finishing touch van mijn layouts!


Ik heb er deze layout meegemaakt die ook meedoet met de challenges bij MScraps in the artistic category!


Mo&Mo Studio heeft als ondedeel van de Dutch Choice lijn Another rainy day hier in de winkel

Ik heb er deze layouts mee gemaakt;



Ik doe natuurlijk mee aan het oscar event bij Mscraps! hierboven zag je al mijn bijdrage voor de artistic gallery!
Hier zijn er nog een paar!

Deze is voor de vrouwelijke of mannelijke layouts categorie:


Deze is voor simpel en clean:


Er zijn 15 categorien dus voorlopig is er nog werk genoeg!




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten