vrijdag 19 oktober 2012

Weer thuis

Weer terug in Nederland. Ik heb een heerlijke 2 weken vakantie gehad in de Algarve in Portugal. Het was er heerlijk,de zon scheen er elke dag,en ik heb genoten van het buitenleven! Het was heerlijk aan het zwembad en strand en op zee!




Ik heb op mijn vakantie ook nog een beetje kunnen scrappen. Erica Zwart heeft een prachtige kit gemaakt:


Ik heb er 2 layouts mee gemaakt:



Hier verkrijgbaar

Ik heb voor Anita Designs ook nog een layout gemaakt:


Met de Quickscraps vol 03 templates
en Ordinairy moments



Tevens kan ik nog melden dat ik nu ook in het CT zit van Pink Poppy Press!
Ik ben hier erg blij mee, want ze maakt erg mooie kits! Ze verkoopt ook bij M scraps en vanaf vandaag ook bij O Scraps!




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten