donderdag 12 mei 2011

Voor mijn digivriendin


Ik heb een mooie layout gemaakt voor mijn digivriendin uit Texas,waar ik nu al een poosje mee mail.

We hebben elkaar op het forum van Jessica Spraque ontmoet.
Template 14 Beszteri,Paper selfmade with overlay from Marisa Lerin,Stamp Suddenly artistic,Monitor + brad Digifriends WC


Deze LO is gemaakt voor de challenge van Jessica Spraque.
 De foto's zijn van het vrijgezellen feestje van Margret,een vriendin van mijn dochter.
   Template by Monica Lifferth,Carina gardner bluepaper,Splendid Fiins solid cacao,Jessica Spraque bright damask and green damask and notecard and blue circletag,The Queen of Quirk corner,Fonts: Century gothic and charyn,Striped paper and web zijn van mij zelf.





























                                                            



















                                                       


Geen opmerkingen:

Een reactie posten