woensdag 11 mei 2011

Zomergevoel en tutorial pencilsketch in fotoshop elements 9

Het is nu al zo lang mooi weer hier in Nederland. Ik heb het gevoel dat het juli /augustus is qua klimaat.
Omdat ik in Maart ook al 2 weken op vakantie naar Portugal was, kan ik het vakantiegevoel lang vast houden.
De eerste grote tuinklussen zijn gelukkig gedaan. Nu is het een kwestie van bijhouden.

Ik ben begonnen met een cursus HTML. Ik wil meer controle krijgen over het bloggen, want de tijd die ik nodig heb om een post te doen en alles op zijn plek te krijgen,hield me vaak van bloggen.
Het lijkt ingewikkeld,maar ook dit is een kwestie van gewoon doen!
Ook heb ik nog een leuke pencilsketch tutorial gedaan op Earl zijn blog! (Er staan geweldig goede tuts op voor Photoshop en photoshop elementshttp://www.earlkdesign.blogspot.com/
Ik heb dit van een foto van onze kat Boris gemaakt


Ik heb Watercolorpaper van Jessica Spraque gebruikt en een mask van Fanette designs,om het wat realistischer te maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten