zaterdag 8 oktober 2011

Stoofperen ,stoofvlees en scrapbooken

Wat een verschil met het vorige weekend!! Ik heb net heerlijke stoofpeertjes gemaakt,en de heerlijke geur van zacht draadjes rundvlees komt nu in mijn neus. Er staat een heerlijke stoofschotel in de oven. Herfst!!Het is volop toegeslagen,na een warm weekend. Verleden week waren we het weekend in Duitsland in Cochem aan de moezel. Heerlijk gevaren,en gewandeld.Mooie foto's heb ik weer gemaakt! Daar kan ik met dit weer heerlijk mee gaan scrappen! Ik heb al wat mooie layouts van afgelopen weekend gemaakt!

Grateful Sabrina's creations Unique Anita Designs Zizazzi template Fonts Rage Italic,Qua Nauticale

Carina Gardner Informed Jodie Lee Antique Junk brushes Pammie K Grapes embellishm Fonts: Adobe Caslon pro/Cheryl/Carmencita




Geen opmerkingen:

Een reactie posten