zondag 26 juni 2011

Gehecht raken

Wat een drukke dagen heb je als je pas een jong katje in huis hebt! Het is zeker te vergelijken met een jong peutertje dat door je huis kruipt! Brammie zit werkelijk overal op en tussen,hangt voortdurend aan je benen,en is overal waar ik ben! Hij is nog een beetje drukker dan Boris was in deze periode! Maar het is wel een aanhankelijk katje en is ook uitbundig is zijn liefdesbetuigingen! Van deze momenten kan ik dan ook intens genieten. Ik heb een LO gemaakt over het bonding's proces.

Template By Beszteri In the beginning Sabrina's Creations

Mijn liefde voor katten is mij al vrij jong met de paplepel ingegoten:

Joyce Paul designs Simply elegant Joyce Paul Facebook freebie Sabrina’s Creations In the beginning Outside Erica Zwart Frame clipped paper from Joyce Paul Simply elegant to it Kitty outline Grunhilde Fonts One fell swoop and Century gothic

Tot gauw bedankt voor het kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten