dinsdag 14 juni 2011

Mijn eerste speedscrap!

Agelopen Zaterdag heb ik mee kunnen doen aan mijn eerste speedscrap op de site van Jessica Spraque! (er volgen nog 2 weekenden om mee te doen)

Ik had nooit gedacht dat ik het zo leuk zou gaan vinden! Ik ben nogal perfectionistisch,en besteed best wel veel tijd aan een layout. Daarom was het eigenlijk best verfrissend en leerzaam om aan de hand van aanwijzingen in ruim een uur tijd een layout te moeten maken! Het was even schrikken al bij de eerste aanwijzing, toen bleek dat het onderwerp een gadget moest zijn! Ik moest toen snel nog even een foto gaan maken van...mijn ventilator!! Kijk maar eens! toch iets leuks gemaakt in heel weinig tijd!!! Credits: I am a big fan of my fan For the Record Echo park Honey Design sun burst Shell bellescraps Acryl Alpha Aunty M scraps frame carina Gardner Stich Voor de uitdaging op Digiscrap.nl heb ik met de prachtige freebie van Design by Dutchdots,deze mooie layout gemaakt!

En nu heb ik ook nog eens met een verloting een prachtige,nieuwe kit van Design by Dutchdots gewonnen!
Op dit moment hebben we de ventilator even niet nodig,het weer is weer wat koeler,maar wat een prachtig voorjaar hebben we gehad!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten