woensdag 1 juni 2011

Speedscrap!

Wat was het een leuke week, de challenges in mei dagen op de site van Jessica Spraque. Jammer dat ze al weer voorbij zijn!! Maar vanaf vrijdag is er toch weer nieuwe uitdaging in de vorm van Speedscrap. Ik heb dit nog nooit gedaan. Ik denk dat het niet gemakkelijk zal zijn voor een perfectionist zoals ik! maar wel leerzaam.

Hier volgen nog enkele layouts van de challenge week:

Deze layout gaat over mijn ziekte van Meniere, en dat "meneer Meniere" het soms overneemt. Credits: LivE designs template, Three paper peonies Summer, paper Honey Designs starburst I Meowyou, fonts Punkassbitch and pupcat. Ik heb mijn Wacom pentablet gebruikt bij het maken van de carrousel!(en een foto) Het was erg leuk om de puppet te maken!

Brammetje onze nieuwe kleine kater is in ons leven gekomen en heeft ons allemaal betoverd met zijn kitten charme!! Credits: 7 Days in may In the making Designs Ana Nogueira Honey baby Templ 3 de Babalolo Mojosanti Celebrating You

LivE Designs day 5 freebie J Spraque stitched tag Crystal Wilkerson mini label Carina Gardner stich Striped paper made my Margje Shadowhouse Creations grunge overlay HG Designs Random art Fonts Pea Amy Rica and Myriad pro

Credits: In the making design template Scrapbookizate Before the snowflake Honey Designs I meowyou all embellishments and flowers on the backgroundpaper Designs by Shari Alpha Sandra Cheng Hodgepodge

En de laatste gaat over de overeenkomsten tussen Boris en Brammetje! beiden geboren in een schuur! beiden 6 weken toen ik ze kreeg! En dat levert in hetzelfde huis natuurlijk dezelfde plaatjes op!! Credits:

Liz Designs Template C4M Paws kit Flaneries Digitales Flanerie de bonheur Ange Designs No place like home In the making designs Title

Volgende keer meer over de speedscrap!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten